Sportfmpatras.gr

Main Menu

  • ΑΡΧΙΚΗ
  • ΠΟΔΟΣΦΑΙΡΟ
    • SUPER LEAGUE 1
    • SUPER LEAGUE 2
    • FOOTBALL LEAGUE
    • Γ’ ΕΘΝΙΚΗ
  • ΕΡΑΣΙΤΕΧΝΙΚΟ
    • Α’ ΚΑΤΗΓΟΡΙΑ
    • Β’ ΚΑΤΗΓΟΡΙΑ
    • Γ’ ΚΑΤΗΓΟΡΙΑ
    • ΒΑΘΜΟΛΟΓΙΕΣ
      • Α’ ΚΑΤΗΓΟΡΙΑ
      • Β’ ΚΑΤΗΓΟΡΙΑ
      • Γ΄ΚΑΤΗΓΟΡΙΑ
  • ΠΑΝΑΧΑΪΚΗ
  • ΜΠΑΣΚΕΤ
    • BASKET LEAGUE
    • ΠΡΟΜΗΘΕΑΣ
    • ΑΠΟΛΛΩΝ ΠΑΤΡΑΣ
    • Γ’ ΕΘΝΙΚΗ ΜΠΑΣΚΕΤ
    • ΕΣΚΑ-Η
  • SPORTS
    • AUTO MOTO
    • ΒΟΛΕΪ
    • ΚΟΛΥΜΒΗΣΗ
    • ΠΟΛΟ
    • ΠΥΓΜΑΧΙΑ
    • ΣΤΙΒΟΣ
    • ΤΑΕΚΒΟΝΤΟ
    • ΤΕΝΙΣ
    • ΧΑΝΤΜΠΟΛ
  • MIXED

logo

Header Banner

Sportfmpatras.gr

  • ΑΡΧΙΚΗ
  • ΠΟΔΟΣΦΑΙΡΟ
    • SUPER LEAGUE 1
    • SUPER LEAGUE 2
    • FOOTBALL LEAGUE
    • Γ’ ΕΘΝΙΚΗ
  • ΕΡΑΣΙΤΕΧΝΙΚΟ
    • Α’ ΚΑΤΗΓΟΡΙΑ
    • Β’ ΚΑΤΗΓΟΡΙΑ
    • Γ’ ΚΑΤΗΓΟΡΙΑ
    • ΒΑΘΜΟΛΟΓΙΕΣ
      • Α’ ΚΑΤΗΓΟΡΙΑ
        • Α’ ΟΜΙΛΟΣ
        • Β’ ΟΜΙΛΟΣ
      • Β’ ΚΑΤΗΓΟΡΙΑ
        • A’ ΟΜΙΛΟΣ
        • B’ ΟΜΙΛΟΣ
      • Γ΄ΚΑΤΗΓΟΡΙΑ
        • Α΄ ΟΜΙΛΟΣ
        • Β’ ΟΜΙΛΟΣ
  • ΠΑΝΑΧΑΪΚΗ
  • ΜΠΑΣΚΕΤ
    • BASKET LEAGUE
    • ΠΡΟΜΗΘΕΑΣ
    • ΑΠΟΛΛΩΝ ΠΑΤΡΑΣ
    • Γ’ ΕΘΝΙΚΗ ΜΠΑΣΚΕΤ
    • ΕΣΚΑ-Η
  • SPORTS
    • AUTO MOTO
    • ΒΟΛΕΪ
    • ΚΟΛΥΜΒΗΣΗ
    • ΠΟΛΟ
    • ΠΥΓΜΑΧΙΑ
    • ΣΤΙΒΟΣ
    • ΤΑΕΚΒΟΝΤΟ
    • ΤΕΝΙΣ
    • ΧΑΝΤΜΠΟΛ
  • MIXED
  • ΟΦ Ιεράπετρας: Ευχαριστήριο προς την ΠΑΕ και τον Γιώργο Μπάρλο

  • ΚΥΡΙΑΚΗ ΣΤΑ ΓΗΠΕΔΑ (ΔΕΙΤΕ LIVE)

  • Ολυμπία Μπάρλου: Είχε το γενικό πρόσταγμα στην άψογη τήρηση του υγειονομικού πρωτοκόλλου

  • Στην τελική ευθεία του Γκίνο – Το «ψάχνει» για μεταγραφή από το πάνω ράφι

  • Έσπασε το ρόδι!

AUTO MOTO
Home›AUTO MOTO›Eρχονται μαζικές απολύσεις στη Formula 1;

Eρχονται μαζικές απολύσεις στη Formula 1;

By ΜΑΝΟΣ ΜΠΙΝΙΟΣ
26 Απριλίου 2018
2146
0
Share:

Περίπου 1.000 εργαζόμενοι στη Formula 1 υπολογίζεται, ότι θα χάσουν τη δουλειά τους, αν καθοριστεί ανώτατο όριο 150 εκατ. δολαρίων στους ετήσιους προϋπολογισμούς των ομάδων.

Μάχη παρασκηνίων στη Formula 1. Οι μικρομεσαίες ομάδες βλέπουν με καλό μάτι την πρόταση της Liberty Media για δικαιότερη ανακατανομή των εσόδων και για τον ορισμό ενός ανώτατου ορίου ύψους 150 εκατ. δολαρίων στους ετήσιους προϋπολογισμούς τους. Αντίθετα οι τρεις ισχυρότερες ομάδες της Formula 1 αντιστέκονται σθεναρά σε ένα τέτοιο ενδεχόμενο. Ο πρόεδρος της Ferrari, Σέρτζιο Μαρκιόνε, παραμένει σιωπηλός προς το παρόν και γκρινιάζει και απειλεί μόνον για τις προδιαγραφές των μελλοντικών κινητήρων. Ωστόσο ο διευθυντής της ομάδας της Mercedes, Τότο Βολφ, χαρακτήρισε ένα τέτοιο όριο ως «ανέφικτο» και τόνισε, ότι «είναι πολύ λίγο για τις μεγάλες ομάδες».

Τόσον ο Βολφ, όσο και ο Νίκι Λάουντα, πιστεύουν ότι πρέπει να βρεθεί μία συμβιβαστική λύση μεταξύ των τριών μεγάλων του χώρου και της Liberty Media, αλλιώς θεωρούν αναπόφευκτες τις μαζικές απολύσεις. Στα προαναφερόμενα 150 εκατ. δολάρια δεν περιλαμβάνονται οι αμοιβές των οδηγών, τα έξοδα μάρκετινγκ και οι αποδοχές του πιο καλοπληρωμένου συνεργάτη κάθε ομάδας.

«Αν προσθέσουμε όλα αυτά τα πράγματα, που δεν συνυπολογίζονται, τότε θα καταλήξουμε σε ένα πολύ μεγαλύτερο νούμερο από τα 150 εκατομμύρια, μάλλον κοντά στα 250. Αυτό δεν ακούγεται πλέον τόσο τρελό. Ωστόσο για εμένα έχει απόλυτη προτεραιότητα, να προστατεύσουμε τη δομή μας και τους συνεργάτες μας», δήλωσε ο Βολφ.

Η Mercedes απασχολεί αυτή τη στιγμή στη Formula 1 γύρω στους 860 συνεργάτες και ο ετήσιος προϋπολογισμός της εκτιμάται, ότι κυμαίνεται περίπου στα 325 εκατ. ευρώ. Μία μείωση του μπάτζετ κατά τουλάχιστον 75 εκατ. ευρώ, θα οδηγούσε αναγκαστικά σε μαζικές απολύσεις. Σύμφωνα με καλούς γνώστες της Formula 1, σε μία τέτοια περίπτωση θα υποχρεώνονταν οι Mercedes και Ferrari να μειώσουν το προσωπικό τους κατά περίπου 350 άτομα η καθεμία, ενώ Red Bull και McLaren θα απέλυαν από 150 συνεργάτες η κάθε ομάδα. Επίσης και η Renault θα υποχρεωνόταν να κάνει γύρω στις 100 απολύσεις. Με έναν πρόχειρο υπολογισμό, η επιβολή ενός ορίου 150 εκατ. δολαρίων τον χρόνο για κάθε ομάδα θα έστελνε στο ταμείο ανεργίας πάνω από 1.000 άτομα συνολικά!

Θεωρητικά, θα μπορούσε να μετατεθεί ένα μέρος του υπεράριθμου προσωπικού της Mercedes σε κάποιες άλλες θέσεις εντός της Daimler ή -για την περίπτωση της Ferrari- εντός της FIAT, ενώ ορισμένοι εργαζόμενοι της Red Bull θα μεταφέρονταν ενδεχομένως στην Toro Rosso. Ωστόσο η πλειοψηφία των απολυμένων θα έπρεπε να ψάξει δουλειά σε κάποιον εντελώς διαφορετικό κλάδο.

Για τον Ρος Μπρον, που διευθύνει όλα τα αγωνιστικά θέματα για λογαριασμό της Liberty Media, τα πράγματα είναι εντελώς διαφορετικά. Ο Βρετανός πιστεύει, ότι η απώλεια θέσεων εργασίας στις μεγάλες ομάδες θα αντισταθμιστεί από προσλήψεις στις μικρότερες, που θα μπορούν πλέον να ενισχυθούν χάρη στα αυξημένα τους έσοδα. «Εκτιμώ, ότι πολλοί εργαζόμενοι από το πλεονάζον προσωπικό θα προσληφθούν σε άλλες ομάδες», δήλωσε ο Βρετανός στον τηλεοπτικό σταθμό ‘’Sky Sports F1’’.

«Δεν θέλω να ακούγομαι αλαζονικός, όμως υποστηρίζω την άποψή μου υπέρ ενός ορίου στους προϋπολογισμούς, επειδή έχω βιώσει και τις δύο πλευρές. Γνωρίζω την πλευρά, όπου περιστρέφονται όλα μόνον γύρω από τη νίκη και στην οποία μετρούν μόνον οι χρόνοι στους γύρους. Τότε σου είναι αδιάφορο το θέαμα και δεν σε αφορά, πόσο τεράστια είναι η διαφορά σου από τον επόμενο, που σε κυνηγά. Όσο μεγαλύτερη, τόσο καλύτερα! Όλα αυτά δεν σε ενοχλούν και δεν πειράζει που είναι έτσι», ανέφερε ο Μπρον.

Όπως τόνισε όμως, τώρα πλέον έχει μία σφαιρική εικόνα της Formula 1 και είναι αποστολή του, να προσέχει, ώστε να μην προκύπτουν κυριαρχίες, αλλά να παραμένει ο ανταγωνισμός σε ισορροπημένα επίπεδα και να δίνεται σε όσο το δυνατόν περισσότερους συμμετέχοντες η ευκαιρία, να ανέβουν στο βάθρο ή ακόμη και να νικήσουν σε έναν αγώνα.

Χαμός αναμένεται να γίνει όμως και με τα μπόνους των δυνατών ομάδων, αφού θέλει να κάνει και εδώ η Liberty Media δραστικές παρεμβάσεις. Σύμφωνα με τα τελευταία της σχέδια, σκοπεύει να μειώσει το ετήσιο μπόνους της Ferrari και από 103 εκατ. δολάρια που έλαβε τις σεζόν 2016 και 2017, να περιοριστεί μόνον στα 40 εκατ. Ακόμη μεγαλύτερες θα είναι οι απώλειες των Mercedes και Red Bull, οι οποίες θα χάσουν και τα 74 εκατ. δολάρια, που είχαν λάβει η καθεμία.

Πριν λίγες ημέρες διέρρευσαν τα δύο προσχέδια της Liberty Media σχετικά με την κατανομή των εσόδων της Formula 1 στις ομάδες. Το ένα μοντέλο προβλέπει περισσότερα εγγυημένα χρήματα, ακόμη και με μειωμένα έσοδα. Το άλλο προβλέπει μεν λιγότερα εγγυημένα χρήματα, όμως αρκετά υψηλότερα ποσοστά, εφόσον αυξηθούν συνολικά τα έσοδα της Formula 1.

TagsFORMULA 1
Previous Article

«Μόνο η Παναχαϊκή» (pic)

Next Article

Συντριβή άνευ προηγούμενου για τον Παναιγιάλειο!

0
Shares
  • 0
  • +
  • 0
  • 0
  • 0
  • 0

Related articles More from author

  • AUTO MOTO

    Μετά την Κίνα… ψάχνουν τον Χάμιλτον και στη Βαρκελώνη

    14 Μαΐου 2017
    By ΜΑΝΟΣ ΜΠΙΝΙΟΣ
  • AUTO MOTO

    Φοβάται ποινή ο Φέτελ ενόψει Ιαπωνίας

    2 Οκτωβρίου 2017
    By ΔΗΜΗΤΡΗΣ ΜΗΤΡΟΠΟΥΛΟΣ
  • AUTO MOTO

    Τέλος τα κορίτσια της F1 (vid)

    2 Φεβρουαρίου 2018
    By ΜΑΝΟΣ ΜΠΙΝΙΟΣ
  • AUTO MOTO

    Νικητής ο Χάμιλτον βάζοντας…«φωτιά» στο πρωτάθλημα!

    16 Ιουλίου 2017
    By ΔΗΜΗΤΡΗΣ ΜΗΤΡΟΠΟΥΛΟΣ
  • AUTO MOTO

    McLaren και Toro Rossso αποκαλύπτονται… (vid)

    19 Ιανουαρίου 2018
    By ΜΑΝΟΣ ΜΠΙΝΙΟΣ
  • AUTO MOTO

    Τα pit stops στην F1 το 1950 και σήμερα! (vid)

    10 Ιανουαρίου 2018
    By ΜΑΝΟΣ ΜΠΙΝΙΟΣ

Follow us

ΜΕΛΟΣ ΤΟΥ

© Copyright sportfmpatras.gr. All rights reserved.