Το πρωτάθλημα του 2018 στη Formula 1 προβλέπεται συναρπαστικό και τέσσερις τεχνολογίες της Ferrari, συμβάλλουν σημαντικά σε αυτό!
Η Ferrari έχει να πανηγυρίσει πρωτάθλημα οδηγών από το 2007 με τον Κίμι Ραϊκόνεν και πρωτάθλημα κατασκευαστών από το 2008.
Με «κλεισμένη» δεκαετία πλέον, η ιστορική ομάδα της Formula 1 αποφάσισε να βάλει τα δυνατά της και να προσπαθήσει όσο περισσότερο μπορεί, για να κατακτήσει και πάλι ένα νέο τίτλο!
Ο ανταγωνισμός της Mercedes, αλλά και από τις υπόλοιπες ομάδες είναι φυσικά τεράστιος, όμως η Ferrari έχει την τεχνογνωσία και τις ικανότητες να δημιουργήσει ένα πραγματικά καλό μονοθέσιο, που θα δώσουν την ευκαιρία στους πολύ γρήγορους οδηγούς της (Σεμπάστιαν Φέτελ, Κίμι Ραϊκόνεν) να παλέψουν όσο πιο σκληρά μπορούν.
Από τα δοκιμαστικά της Βαρκελώνης, η Ferrari έχει δείξει ότι φέτος θα πρωταγωνιστήσει και η ταχύτητά της οφείλεται και στις τέσσερις τεχνολογικές καινοτομίες που βλέπουμε παρακάτω!
Μεγαλύτερο μεταξόνιο
O εμπρός και ο πίσω άξονας της SF71H, του μονοθεσίου για το 2018 δηλαδή, έχουν απομακρυνθεί σημαντικά συγκριτικά με το περσινό αυτοκίνητο. Τα προστατευτικά σημεία σύγκρουσης έχουν αλλάξει σχεδιασμό για να προσαρμοστούν στην επιμήκυνση του μεταξονίου και η εισαγωγή αέρα για το ψυγείο έχει μετακινηθεί επίσης. Έτσι, οι υπεύθυνοι για την αεροδυναμική μπορούσαν να δουλέψουν πιο ελεύθερα και να εκμεταλλευτούν αυτό το χαρακτηριστικό, προσθέτοντας ακόμη περισσότερη κάθετη δύναμη και σταθερότητα.
Διαφορετικό εμπρός πτερύγιο
Στη φετινή Ferrari παρατηρούμε ότι το πτερύγιο στο εμπρός μέρος της θυμίζει αρκετά εκείνο που συναντάμε στη McLaren. Οι υπεύθυνοι της αεροδυναμικής το έφτιαξαν έτσι για να δουλέψει καλύτερα με το μεγαλύτερο μεταξόνιο και να αντιμετωπιστούν διάφοροι στροβιλισμοί που δημιουργούνται κυρίως κάτω από το πάτωμα του αυτοκινήτου. Οι σχισμές του πτερυγίου εμπρός ωθούν τον αέρα κατευθείαν κάτω από το μονοθέσιο σε ελεγχόμενη ροή, οπότε υπάρχει καλύτερη σταθερότητα σε γρήγορες στροφές.
«Ανοικτοί» καθρέπτες
Μια ακόμη ενδιαφέρουσα λεπτομέρεια στο κομμάτι της αεροδυναμικής του νέου μονοθεσίου της Ferrari είναι τα καπάκια των καθρεπτών, τα οποία έχουν μια μεγάλη τρύπα που επιτρέπουν στον αέρα να περνάει «μέσα» από τους καθρέπτες. Με αυτό τον τρόπο η αντίστασή τους μειώνεται και το αυτοκίνητο έχει λιγότερη αντίσταση στον αέρα! Επίσης, στέλνει τον αέρα γύρω από το Halo, όπως απαιτείται και προς τον κινητήρα, με πιο αποτελεσματικό τρόπο.
Ακόμη περισσότερα πτερύγια
Δίπλα από το κιβώτιο ταχυτήτων, η Ferrari πρόσθεσε ακόμη περισσότερα πτερύγια που συνεργάζονται με τον κεντρικό διαχύτη και αξιοποιούν τον αέρα πιο αποτελεσματικά. Ουσιαστικά, ο αέρας φτάνει πιο γρήγορα στην εξωτερική επιφάνεια του διαχύτη, με σκοπό να μειωθεί η πίεσή του. Η κατάλληλη ροή, προσφέρει τα μέγιστα δυνατά αποτελέσματα και δίνει σταθερότητα, χωρίς το μονοθέσιο να αποκτά μεγάλη αεροδυναμική αντίσταση.