Ο Γερμανός κατασκευαστής έχει «ισχυρά» χαρτιά στο τραπέζι του και πιστεύει πως έχει τη δυνατότητα να εκτινάξει την αυτονομία των αμιγώς ηλεκτρικών αυτοκινήτων.
Σύμφωνα με τα λεγόμενα ανθρώπων από την Porsche, έχουν τη δυνατότητα να κατασκευάσουν ηλεκτρικά οχήματα που θα έχουν αυτονομία 1.300 χιλιομέτρων. Αυτό δεν θα γίνει στο μακροπρόθεσμο, αλλά στο άμεσο μέλλον, δίχως αυτό να σημαίνει πως θα σταματήσει η χρήση μπαταριών στερεού τύπου, που ήδη δουλεύουν επάνω σε αυτές.
Ο κατασκευαστής σημειώνει πως βελτιώνοντας το ανόδιο ενός EV, υπάρχει μεγάλη πιθανότητα αύξησης της αυτονομίας του. Αυτή τη στιγμή, η Porsche χρησιμοποιεί γραφίτη ως υλικό ενεργού ανοδίου, αλλά αναπτύσσει επίσης σιλικονούχα ανόδια. Θεωρεί πως ο δεύτερος τύπος προσφέρει 10 φορές μεγαλύτερη χωρητικότητα, παρέχοντας τη δυνατότητα στις κυψέλες να φορτίζονται στο 5-80% σε λιγότερο από 15 λεπτά.
Όμως, αξίζει να τονιστεί πως επειδή τα σωματίδια της σιλικόνης επεκτείνονται κατά 300% όταν απορροφούν λίθιο, επηρεάζεται η διάρκεια ζωής της μπαταρίας. Η Porsche εργάζεται πυρετωδώς στον τομέα των ανοδίων που το 80% θα προέρχεται από σιλικόνη, ενώ την ίδια ώρα ερευνά την εξέλιξη του νικελίου ως καθόδιο, επιτρέποντας με αυτόν τον τρόπο υψηλότερες ταχύτητες φόρτισης. Αν όλα πάνε καλά, τότε στο προσεχές μέλλον, η αυτονομία θα αυξηθεί κατά 30-50%.
Όπως όλες οι αυτοκινητοβιομηχανίες, έτσι και αυτή της Porsche επενδύει στις στερεού τύπου μπαταρίες, με τους ερευνητές να πιστεύουν πως οι επόμενες θα έχουν 50% περισσότερη ενεργειακή πυκνότητα, επιτρέποντας γρηγορότερες φορτίσεις. Ωστόσο, υψηλότερες ταχύτητες σημαίνουν και ισχυρότεροι σταθμοί, κάτι που σημαίνει πως οι υποδοχές τους θα πρέπει να ψύχονται λόγω της μεγάλης θερμότητας που θα παράγεται, προκειμένου οι φορτίσεις με ταχύτητες άνω των 500kW να ολοκληρώνονται με ασφάλεια και αξιοπιστία.