Διαθέσιμο για παραγγελίες στη χώρα μας είναι πλέον το νέο Ford Ranger, το οποίο προσφέρεται σε διάφορους τύπους και κινητήρες.
Η Ford ανταποκρίθηκε στις απαιτήσεις των πελατών για ακόμα περισσότερες επιλογές αναφορικά με την ισχύ και τη ροπή των κινητήριων μονάδων κάτι που σημαίνει πως ο αγοραστής μπορεί να επιλέξει μέσα σε μια γκάμα που μπορεί να καλύψει τις ανάγκες του. Πιο συγκεκριμένα, κάτω από το καπό υπάρχει ο 3κύλινδρος κινητήρας ντίζελ 2.0L EcoBlue, ο οποίος διαθέτει μονό στροβιλοσυμπιεστή, αποδίδοντας μέγιστη ισχύ 170PS στις 3.500 σ.α.λ. και μέγιστη ροπή 405Nm. Από εκεί και πέρα, υπάρχει ο ντίζελ 2.0L EcoBlue με διπλό turbo. Σε αυτή την περίπτωση, η μέγιστη ισχύς φτάνει τους 205PS στις 3.750 σ.α.λ., με τη ροπή να ανεβαίνει στα 500Nm. Στην κορυφή της γκάμας, τοποθετείται ο νέος ντίζελ 3.0L EcoBlue V6, που αποδίδει 240PS στις 3.250 σ.α.λ. και ροπή 600Nm.
Το πρώτο μοτέρ διατίθεται με το μηχανικό κιβώτιο έξι σχέσεων, ενώ οι υπόλοιποι δύο με το 10τάχυτο αυτόματο της εταιρείας, που αποτελεί στάνταρ εξοπλισμό στο Ranger Raptor. Αυτό το μοντέλο εφοδιάζεται με τον βενζινοκινητήρα 3.0L EcoBoost V6 292PS της Ford.
Το νέο Ranger διατίθεται σε τρεις τύπους αμαξώματος, τα Single Cab και Rap Cab με τον ντίζελ 2.0L EcoBlue 170PS και το διπλοκάμπινο Double Cab, το οποίο συνδυάζεται με όλες τις διαθέσιμες μονάδες κίνησης της Ford. Τα επίπεδα εξοπλισμού είναι έξι και πρόκειται για τα XL, XLT, Limited, Wildtrak, Platinum και Raptor και ήδη από τη βασική έκδοση, ο υποψήφιος αγοραστής έχει τη δυνατότητα να βρει λειτουργίες όπως: φρενάρισμα μετά από πρόσκρουση, έξυπνη υποβοήθηση ελέγχου της ταχύτητας, υποβοήθηση διατήρησης λωρίδας, αυτορρυθμιζόμενο σύστημα σταθερής ταχύτητας, αναγνώριση πινακίδων ορίου ταχύτητας, αυτόματη ενεργοποίηση των φρένων κατά την όπισθεν χωρίς Traffic Alert (HNYAD) (όχι στο Chassis Cab), κάμερα οπισθοπορείας και θέασης 360 μοιρών, αισθητήρες απόστασης στάθμευσης πίσω, αερόσακους οδηγού, συνοδηγού, πλευρικούς, οροφής, γονάτων οδηγού και συνοδηγού, αερόσακο οδηγού τύπου far side, αυτόματη εναλλαγή μεγάλης/μεσαίας σκάλας προβολέων (Auto High Beam), πίνακα οργάνων οδηγού με ψηφιακή οθόνη LCD, και κεντρική ψηφιακή οθόνη αφής 10 ιντσών πολλαπλής λειτουργίας με Ford SYNC IV.
Τέλος, υπάρχουν οι επιλογές για το ποιοι τροχοί θα προσφέρουν την κίνηση, με τον χρήστη να έχει στη διάθεσή του τα προφίλ 2H, 4A, 4H και 4L, χάρη στα οποία, ανάλογα με τις επιθυμίες του, έχει τη δυνατότητα να κινηθεί άνετα σε όλες τις επιφάνειες.
Οι τιμές του νέου Ford Ranger στην Ελλάδα, ξεκινούν στη βασική έκδοση Single Cab XL, με τον κινητήρα 2.0L EcoBlue 170PS με το 6τάχυτο μηχανικό κιβώτιο από τις 37.462 ευρώ και καταλήγουν στην κορυφαία έκδοση Double Cab Raptor με τον κινητήρα 3.0L EcoBoost V6 292PS και το 10-τάχυτο αυτόματο κιβώτιο, στις 71.610 ευρώ.