• ΠΟΔΟΣΦΑΙΡΟ
    • SUPER LEAGUE 1
    • SUPER LEAGUE 2
    • Γ’ ΕΘΝΙΚΗ
  • ΕΡΑΣΙΤΕΧΝΙΚΟ
    • Α’ ΚΑΤΗΓΟΡΙΑ
    • Β’ ΚΑΤΗΓΟΡΙΑ
    • Γ’ ΚΑΤΗΓΟΡΙΑ
  • ΠΑΝΑΧΑΪΚΗ
  • ΜΠΑΣΚΕΤ
    • ΠΡΟΜΗΘΕΑΣ
    • ΑΠΟΛΛΩΝ ΠΑΤΡΑΣ
    • BASKET LEAGUE
    • Γ’ ΕΘΝΙΚΗ ΜΠΑΣΚΕΤ
    • ΕΣΚΑ-Η
  • SPORTS
    • AUTO MOTO
    • ΒΟΛΕΪ
    • ΚΟΛΥΜΒΗΣΗ
    • ΠΟΛΟ
    • ΠΥΓΜΑΧΙΑ
    • ΣΤΙΒΟΣ
    • ΤΑΕΚΒΟΝΤΟ
    • ΤΕΝΙΣ
    • ΧΑΝΤΜΠΟΛ
  • ΑΚΑΔΗΜΙΕΣ
  • MIXED
  • ΑΡΘΡΟΓΡΑΦΙΑ
Ανάγνωση: Ένας στους δύο στην ΕΕ δεν είναι έτοιμος για την μετάβαση στην ηλεκτροκίνηση μέχρι το 2035
ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ Δείτε περισσότερα
Τελευταία Νέα
Φοίνικας Αγυιάς: Φοβερές καταγγελίες για ξυλοδαρμό στο ματς με την Φλόγα Κ. Καστριτσίου!
27 Μαρτίου 2023
Επιστροφή στο παρελθόν…
27 Μαρτίου 2023
ΝΕΠ: Προκρίθηκαν στην επόμενη φάση οι Νεανίδες
27 Μαρτίου 2023
Με το ίδιο πλάνο η Εθνική, στο νέο της «σπίτι»
27 Μαρτίου 2023
Κρίσιμη σύσκεψη «μεγάλων» με Μπένετ
27 Μαρτίου 2023
Sportfmpatras.grSportfmpatras.gr
Aa
  • ΠΟΔΟΣΦΑΙΡΟ
  • ΕΡΑΣΙΤΕΧΝΙΚΟ
  • ΠΑΝΑΧΑΪΚΗ
  • ΜΠΑΣΚΕΤ
  • SPORTS
  • ΑΚΑΔΗΜΙΕΣ
  • MIXED
  • ΑΡΘΡΟΓΡΑΦΙΑ
Search
  • ΠΟΔΟΣΦΑΙΡΟ
    • SUPER LEAGUE 1
    • SUPER LEAGUE 2
    • Γ’ ΕΘΝΙΚΗ
  • ΕΡΑΣΙΤΕΧΝΙΚΟ
    • Α’ ΚΑΤΗΓΟΡΙΑ
    • Β’ ΚΑΤΗΓΟΡΙΑ
    • Γ’ ΚΑΤΗΓΟΡΙΑ
  • ΠΑΝΑΧΑΪΚΗ
  • ΜΠΑΣΚΕΤ
    • ΠΡΟΜΗΘΕΑΣ
    • ΑΠΟΛΛΩΝ ΠΑΤΡΑΣ
    • BASKET LEAGUE
    • Γ’ ΕΘΝΙΚΗ ΜΠΑΣΚΕΤ
    • ΕΣΚΑ-Η
  • SPORTS
    • AUTO MOTO
    • ΒΟΛΕΪ
    • ΚΟΛΥΜΒΗΣΗ
    • ΠΟΛΟ
    • ΠΥΓΜΑΧΙΑ
    • ΣΤΙΒΟΣ
    • ΤΑΕΚΒΟΝΤΟ
    • ΤΕΝΙΣ
    • ΧΑΝΤΜΠΟΛ
  • ΑΚΑΔΗΜΙΕΣ
  • MIXED
  • ΑΡΘΡΟΓΡΑΦΙΑ
Have an existing account? Sign In
Follow US
AUTO MOTO

Ένας στους δύο στην ΕΕ δεν είναι έτοιμος για την μετάβαση στην ηλεκτροκίνηση μέχρι το 2035

16 Μαρτίου 2023
Ανανεώθηκε 16/03/2023 στις 6:59 μμ
Κοινοποίηση
ΚΟΙΝΟΠΟΙΗΣΗ

Νέα έρευνα αποκάλυψε ότι περισσότεροι από τους μισούς (59%) πολίτες της Ευρωπαϊκής Ένωσης πιστεύουν ότι η στροφή στην αμιγώς ηλεκτροκίνηση δεν είναι εφικτή εντός των υφιστάμενων χρονοδιαγραμμάτων. 

Οι ερωτηθέντες μίλησαν για τα προβλήματα που εντοπίζονται σήμερα στην αυτονομία των μπαταριών, στις υψηλές τιμές των ηλεκτρικών αυτοκινήτων, στις ελλείψεις των πρώτων υλών και στην ανυπαρξία των υποδομών φόρτισης.

Αν και το 28% εξέφρασε την άποψη ότι οι προθεσμίες είναι εφικτές, επισημαίνοντας ότι πρέπει να λυθούν πρώτα πολλά θέματα που αφορούν τις υποδομές, το 18% πιστεύει ότι οι σημερινοί στόχοι δεν θα επιτευχθούν ποτέ. Μόνο το 11% πιστεύει ότι όλοι οι στόχοι που έχουν τεθεί για την υιοθέτηση των ηλεκτρικών αυτοκινήτων έως το 2035 είναι ρεαλιστικοί.

Η έρευνα που έγινε από την ABB Automotive Manufacturing, η οποία δραστηριοποιείται στο χώρο των ηλεκτροκινητήρων, επισήμανε ότι για το 19% των ερωτηθέντων το βασικό εμπόδιο είναι οι μπαταρίες και η αυτονομία τους, ενώ το 16% είχε ανησυχίες για τα υψηλά επίπεδα επενδύσεων που απαιτούνται, προκειμένου να εξελιχθούν τα ηλεκτρικά αυτοκίνητα. 

Οι ελλείψεις πρώτων υλών, οι κατάλληλες υποδομές και η έλλειψη μεγάλης χωρητικότητας φορτιστών στα δημόσια σημεία ήταν επίσης ψηλά στη λίστα των ζητημάτων που έθεσαν όλοι όσοι έλαβαν μέρος στην έρευνα. Η έλλειψη υποδομής φόρτισης αναφέρθηκε ως ο μοναδικός περιορισμός στην υιοθέτηση της ηλεκτροκίνησης από το 26% των πολιτών, ενώ το 17% τόνισε τις υψηλές τιμές των οχημάτων ως το κύριο εμπόδιο στην ανάπτυξη των EV.

Μετά την απόφαση της Ευρωπαϊκής Επιτροπής να μην πωλούνται αυτοκίνητα με κινητήρα εσωτερικής καύσης μετά το 2035, ξεκίνησε ένας νέος κύκλος συζητήσεων από κυβερνήσεις, κατασκευαστές οχημάτων και προμηθευτές πρώτων υλών. Το θέμα ήρθε στο προσκήνιο την περασμένη εβδομάδα, όταν η Ευρωπαϊκή Ένωση αποφάσισε να αναβάλει μια ψηφοφορία που θα επικύρωνε την απαγόρευση πώλησης νέων οχημάτων με κινητήρα εσωτερικής καύσης σε ολόκληρη την ΕΕ από το 2035. 

Μεγάλοι στόλοι πιέζουν για πιο γρήγορη μετάβαση στην ηλεκτροκίνηση, θέτοντας ως προθεσμία το 2030 αντί το 2025, ενώ η Νορβηγία εργάζεται εντατικά για να υλοποιήσει το πλάνο μέχρι το 2025. 

Η ΕΕ επέλεξε το 2035 ως το όριο, επειδή η μέση διάρκεια ζωής ενός οχήματος είναι 15 χρόνια και η Πράσινη Συμφωνία της Ευρώπης στοχεύει σε ουδετερότητα άνθρακα μέχρι τα μέσα του αιώνα. Από την άλλη, η Γερμανία που είναι μια από τις μεγαλύτερες αγορές και η μεγαλύτερη χώρα παραγωγής αυτοκινήτων στην Ευρώπη θέλει να ανάψει το πράσινο φως για την χρησιμοποίηση βιώσιμων καυσίμων. 

Επιμένει ότι ο νέος νόμος θα πρέπει να περιλαμβάνει διάταξη για τα συγκεκριμένα καύσιμα, τα οποία είναι συνθετικά υγρά καύσιμα που χρησιμοποιούνται για την τροφοδοσία κινητήρων εσωτερικής καύσης με τον ίδιο τρόπο όπως η βενζίνη ή το ντίζελ. Άλλωστε ο υπουργός Μεταφορών της Γερμανίας, Volker Wissing έγραψε στο twitter πριν λίγες μέρες ότι: 

«H μηχανή εσωτερικής καύσης δεν είναι το πρόβλημα, αλλά τα ορυκτά καύσιμα με τα οποία λειτουργεί. Η κλιματική ουδετερότητα είναι ο στόχος και ταυτόχρονα μια ευκαιρία για τις νέες τεχνολογίες. Πρέπει να είμαστε ανοιχτοί σε διαφορετικές λύσεις».

Πηγή: ΑΠΕ-ΜΠΕ

TAGGED: AUTO MOTO
Νίκος Κληρονόμος 16 Μαρτίου 2023
Share this Article
Facebook Twitter Pinterest Reddit Telegram Email Copy Link Print

ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΝΕΑ

Φοίνικας Αγυιάς: Φοβερές καταγγελίες για ξυλοδαρμό στο ματς με την Φλόγα Κ. Καστριτσίου!
Γ' ΚΑΤΗΓΟΡΙΑ
Επιστροφή στο παρελθόν…
ΠΑΝΑΧΑΪΚΗ
ΝΕΠ: Προκρίθηκαν στην επόμενη φάση οι Νεανίδες
ΠΟΛΟ
Με το ίδιο πλάνο η Εθνική, στο νέο της «σπίτι»
ΠΟΔΟΣΦΑΙΡΟ
Κρίσιμη σύσκεψη «μεγάλων» με Μπένετ
SUPER LEAGUE 1

Ίσως σας ενδιαφέρουν κι αυτά

AUTO MOTO

Η καταστροφική αρχή άλλαξε τα πάντα στη McLaren

24 Μαρτίου 2023
AUTO MOTO

Ανατροπή με Porsche: Μένει εκτός Formula 1

22 Μαρτίου 2023
AUTO MOTO

Γιατί τα παλιά αυτοκίνητα της F1 χρειάζονταν ώρες να ξεκινήσουν; 

21 Μαρτίου 2023
AUTO MOTO

Κορυφαίος Αλόνσο: Έκτος οδηγός στην ιστορία με 100 πόντιουμ

20 Μαρτίου 2023
  • ΠΟΔΟΣΦΑΙΡΟ
    • SUPER LEAGUE 1
    • SUPER LEAGUE 2
    • Γ’ ΕΘΝΙΚΗ
  • ΕΡΑΣΙΤΕΧΝΙΚΟ
    • Α’ ΚΑΤΗΓΟΡΙΑ
    • Β’ ΚΑΤΗΓΟΡΙΑ
    • Γ’ ΚΑΤΗΓΟΡΙΑ
  • ΠΑΝΑΧΑΪΚΗ
  • ΜΠΑΣΚΕΤ
    • ΠΡΟΜΗΘΕΑΣ
    • ΑΠΟΛΛΩΝ ΠΑΤΡΑΣ
    • BASKET LEAGUE
    • Γ’ ΕΘΝΙΚΗ ΜΠΑΣΚΕΤ
    • ΕΣΚΑ-Η
  • SPORTS
    • AUTO MOTO
    • ΒΟΛΕΪ
    • ΚΟΛΥΜΒΗΣΗ
    • ΠΟΛΟ
    • ΠΥΓΜΑΧΙΑ
    • ΣΤΙΒΟΣ
    • ΤΑΕΚΒΟΝΤΟ
    • ΤΕΝΙΣ
    • ΧΑΝΤΜΠΟΛ
  • ΑΚΑΔΗΜΙΕΣ
  • MIXED
  • ΑΡΘΡΟΓΡΑΦΙΑ
Ad imageAd image

© SportFmPatras 2022. All Rights Reserved.

Welcome Back!

Sign in to your account

Lost your password?