Ο Σαρλ Λεκλέρ ήταν ο απόλυτος κυρίαρχος στο Grand Prix της Αυστραλίας και έκανε το δύο στα τρία τη φετινή σεζόν. Δεύτερος ο Πέρεζ και βάθρο για τον Ράσελ με τη Mercedes. Καταστροφή για τον Φερστάπεν, ο οποίος αναγκάστηκε να εγκαταλείψει γι’ ακόμη μία φορά.
Ο Σαρλ Λεκλέρ πανηγύρισε τη δεύτερη του νίκη στη φετινή σεζόν, καθώς ήταν ο απόλυτος κυρίαρχος στο Grand Prix της Αυστραλίας. Ο Μονεγάσκος οδηγός της Ferrari είδε πρώτος την καρό σημαία στο Άλμπερτ Παρκ σε έναν αγώνα που κράτησε την κορυφή, με χαρακτηριστική ευκολία έχοντας εντυπωσιακό ρυθμό έναντι των αντιπάλων του. Ο Σέρτζιο Πέρεζ με τη Red Bull τερμάτισε δεύτερος, ενώ ο Τζορτζ Ράσελ της Mercedes κατάφερε να ανέβει στο βάθρο παίρνοντας την 3η θέση. Στην 4η τερμάτισε ο Λιούις Χάμιλτον.
Ο αγώνας ήταν καταστροφικός για τον Μαξ Φερστάπεν. Ο Ολλανδός πιλότος της Red Bull όχι μόνο δεν κατάφερε να ακολουθήσει τον ρυθμό του Λεκλέρ σε κάποιο σημείο του αγώνα, αλλά αναγκάστηκε σε εγκατάλειψη στον 38ο γύρο, με το μονοθέσιό του να βγάζει καπνούς. Έτσι, μετά τη νίκη του στη Σαουδική Αραβία έχασε αρκετό έδαφος στο κυνήγι του τίτλου.
Πού κρίθηκε η νίκη
Η νίκη του Λεκλέρ στο GP της Αυστραλίας κρίθηκε στον ρυθμό της Ferrari του Μονεγάσκου. Δεν δυσκολεύτηκε να ανοίξει τη διαφορά του από τον Μαξ Φερστάπεν, ενώ φάνηκε να λειτουργεί καλύτερα με τη μέση, αλλά και με την σκληρή γόμα. Η εκκίνηση του αγώνα ήταν καθαρή. Ο Λεκλέρ και ο Φερστάπεν ξεκίνησαν καλά, με τον Μονεγάσκο να κρατάει χωρίς πρόβλημα τη θέση του και τον Ολλανδό να ακολουθεί.
Η εγκατάλειψη του Σάινθ στον δεύτερο γύρο είχε αποτέλεσμα να μπει το αυτοκίνητο ασφαλείας νωρίς στον αγώνα. Στην απόσυρσή του, η κατάσταση δεν άλλαξε δραματικά. Ο Λεκλέρ άνοιξε τη διαφορά του, με τον Φερστάπεν να διαμαρτύρεται για φθορά στα ελαστικά του. Οι Φερστάπεν και Πέρεζ μπήκαν νωρίτερα από τους αντιπάλους τους στα πιτ για να βάλουν την σκληρή γόμα, καθώς αντιμετώπιζαν προβλήματα ντεγκρανταρίσματος με τη μέση.
Στον 24ο γύρο, ο Φέτελ έχασε τον έλεγχο του μονοθεσίου προκαλώντας δεύτερο αυτοκίνητο ασφαλείας. Στην επανεκκίνηση του αγώνα και με εκμηδενισμένες διαφορές, ο Φερστάπεν έκανε την κίνησή του, όμως ο Λεκλέρ υπερασπίστηκε με επιτυχία την πρώτη θέση. Η Ferrari είχε καλύτερο ρυθμό και με τη μέση γόμα και ο Μονεγάσκος άνοιξε τη διαφορά του με άνεση, περίπου στα 5,5 δευτερόλεπτα. Εάν δεν υπήρχαν τα δύο αυτοκίνητα ασφαλείας, τότε η διαφορά ανάμεσα στον Φερστάπεν και τον Λεκλέρ, θα μπορούσε να είναι ακόμη μεγαλύτερη φανερώνοντας τον εκπληκτικό ρυθμό του οδηγού της Scuderia.
Η φάση του αγώνα
Ο αγώνας ήταν καταστροφικός για τον Μαξ Φερστάπεν. Ο Ολλανδός βρισκόταν αρκετά πίσω από τον πρωτοπόρο Λεκλέρ, όμως τα πράγματα έγιναν αρκετά χειρότερα. Στον 38ο γύρο ο Φερστάπεν αναγκάστηκε να σταματήσει το μονοθέσιό του, το οποίο έβγαζε και καπνούς.
Ο Ολλανδός οδηγός της Red Bull είπε ότι υπήρχε μια παράξενη μυρωδιά υγρού, πριν εγκαταλείψει. Μάλιστα, πήρε τον πυροσβεστήρα από τον κριτή για να σβήσει τη φωτιά μόνος του. Αυτή ήταν η δεύτερη φορά φέτος που ο Φερστάπεν εγκατέλειψε αγώνα, με το αυτοκίνητό του να εμφανίζει σοβαρά ζητήματα αξιοπιστίας, κάτι που φυσικά τον βάζει πίσωβ
Τι ακολουθεί
Μετά από τρεις αγώνες σε Μπαχρέιν, Σαουδική Αραβία και Αυστραλία, η Formula 1 ταξιδεύει για πρώτη φορά φέτος στην Ευρώπη. Συγκεκριμένα, το τέταρτο Grand Prix της χρονιάς είναι το GP Εμίλια-Ρομάνια της Ιταλίας στην θρυλική Ίμολα.
Ο αγώνας της Ίμολα θα διεξαχθεί το τριήμερο 22, 23 και 24 Απριλίου. Το GP της Εμίλια-Ρομάνια θα είναι το πρώτο που θα έχει sprint race, δηλαδή έναν μισάωρο αγώνα που θα καθορίσει την κατάταξη της Κυριακής, αλλά και θα δώσει βαθμούς.
Πηγή: sport24.gr