Το νέο προστατευτικό του κόκπιτ με την ονομασία Halo, που είναι υποχρεωτικό για το 2018, τρομάζει τη βρετανική ομάδα.
Ο τεχνικός διευθυντής της Williams Πάντι Λόου, δήλωσε ότι η ενσωμάτωση του Halo στο πλαίσιο του μονοθέσιου για το 2018 αποδεικνύεται δύσκολη. Μάλιστα το πρόβλημα δεν είναι η αεροδυναμική αλλά η το βάρος για να επιτευχθεί η απαραίτητη δοκιμή αντοχή.
Όλες οι ομάδες πρέπει να προσαρμόσουν τα πλαίσιά του για να ενσωματώσουν το Halo και τα αυτοκίνητα του επόμενου έτους θα πρέπει να ανταποκριθούν σε νέες δοκιμές πρόσκρουσης, προτού πάρουν δελτίο αναγνώρισης από την FIA.
«Είναι πολύ απαιτητικό να το προσαρμόσουμε στο αυτοκίνητο», δήλωσε ο Λόου.
«Υπάρχουν πολύ υψηλά φορτία που πρέπει να υπολογιστούν, οπότε πιστεύω ότι ο μεγαλύτερος αντίκτυπος είναι δομικός και όχι αεροδυναμικός».
Ο Λόου υποστηρίζει ότι υπάρχει πολύ ερευνητικό πεδίο για τις ομάδες , ώστε να κάνουν καλύτερη δουλειά στην τοποθέτηση του Halo από άλλες, χωρίς να προσθέσουν υπερβολικό βάρος στο σασί.
«Το μυστικό είναι πόσο αποτελεσματικά θα μπορέσουμε να ανταποκριθούμε στις απαιτήσεις τοποθέτησης, χωρίς να προσθέσουμε υπερβολικό βάρος».
Τελικά ο αεροδυναμικός αντίκτυπος είναι μικρός, παρά το γεγονός ότι οι ομάδες μπορούν να αναπτύξουν τα δικά τους κόλπα στο Halo, μέσα σε περιορισμένα όρια της FIA, για να ρυθμίσουν τη ροή του αέρα.
«Υπάρχουν κάποιες δευτερεύουσες αεροδυναμικές επιπτώσεις, αλλά το πρόβλημα που δημιουργεί (το Halo) δεν είναι ιδιαίτερα μεγάλo», τελειώνει ο Λόου.
Το βέβαιο είναι ότι το Halo θα αποτελέσει μια από τις φετινές προκλήσεις στη σχεδίαση των μονοθέσιων, καθώς μετά την περσινή «θύελλα» με τις μεγάλες αεροδυναμικές αλλαγές στα πλαίσια και την αύξηση του πλάτους των ελαστικών, φέτος τα πράγματα είναι πολύ πιο συγκεκριμένα. Εκτός, φυσικά, του Halo.