Την τελευταία φορά που η F1 είχε δύο εταιρείες ελαστικών ήταν το 2006 με τη Michelin και τη Bridgestone και η Pirelli τονίζει ότι η καλύτερη λύση είναι να μην υπάρξει κάποια αλλαγή σε αυτό το κομμάτι.
«Θα αλλάξουν όλα. Αυτή τη στιγμή προμηθεύουμε με τα ίδια προϊόντα όλες τις ομάδες. Οπότε, τις βάζουμε στο ίδιο επίπεδο σε αυτό το κομμάτι. Αν υπήρχε κι άλλη εταιρεία ελαστικών θα ανεβάσεις και τα έξοδα των ομάδων αφού θα πρέπει να κάνουν δοκιμές.
Θα έχεις τις κορυφαίες ομάδες με ένα καλύτερο προϊόν συγκριτικά με τις μέσες ή τις λιγότερο ανταγωνιστικές ομάδες, καθώς δεν θα γίνεται να δίνεις σε όλους τα ίδια ελαστικά. Θα δημιουργηθεί, με λίγα λόγια, μια μεγάλη διαφορά ανάμεσα στους κορυφαίους και τους υπόλοιπους.
Με δύο ή τρεις εταιρείες ελαστικών μπορεί να έχεις κάνα δύο ομάδες να μάχονται στην κορυφή, οι υπόλοιποι όμως θα χάσουν την όποια ανταγωνιστικότητά τους και θα δημιουργηθεί μια μεγάλη διαφορά» ήταν τα λόγια του επικεφαλής του αγωνιστικού τμήματος της Pirelli, Mario Isola.