Ο Μαξ Φερστάπεν ήταν εκείνος που σημείωσε την καλύτερη επίδοση στην 1η ημέρα δοκιμών στην πίστα της Βαρκελωνης.
Το έκανε αυτό εκθρονίζοντας τον Κάρλος Σάινθ Τζούνιορ ο οποίος ήταν μέχρι εκείνο το σημείο πρωτοπόρος και η διαφορά τους ήταν μόλις 34 χιλιοστά του δευτερολέπτου. Στη τρίτη θέση ολοκλήρωσε ο Σεμπάστιαν Φέτελ με την Ferrari ο οποίος επίσης είχε περάσει από την κορυφή του πίνακα, σημειώνοντας χρόνο στο 1:17.659. Τελικα ο πρώην Παγκόσμιος Πρωταθλητής έμεινε 131 χιλιοστά αργότερος.
Ο Ρομέν Γκροσζάν χάρη στην πρωινή του επίδοση κρατήθηκε στην τετράδα, ενώ μια θέση πιο πισω, πέμπτος βρεθηκε ο Νικολά Λατίφι με την Force India. O Καναδός βελτίωσε αρκετά το χρόνο του στο τέλος για να φτάσει στο 1:18.530. Όλοι οι παραπάνω χρησιμοποίησαν τα supersoft ελαστικά για να φτάσουν σε αυτές τις επιδόσει, κάτι που δεν έκανε ο νικητής του αγώνα της Κυριακής. Ο Χάμιλτον αρκέστηκε στην ουσία στο χρόνο που σημείωσε από το πρωί με μαλακά ελαστικά και τελικά αυτός ήταν αρκετός να τον φέρει στην έκτη θέση.
Πίσω του ήταν ο Στόφελ Βαντούρν με την McLaren και όγδοος ο Αντόνιο Τζιοβινάτσι με την Sauber, ο οποίος ήταν και ο μοναδικός που ανάγκασε τους οργανωτές να διακόψουν με κόκκινη σημαία για μερικά λεπτά. Συνολικά οι περισσότεροι οδηγοί, ακόμη και οι νέοι, συμπλήρωσαν αρκετούς γύρους, περισσότερους από 100 εκτός από τους δυο οδηγούς της McLaren, τους Λάντο Νόρις και Όλιβερ Τέρφι.