Σύμφωνα με τον νέο επικεφαλής των εμπορικών δικαιωμάτων της Formula1, Σον Μπράτσις, κάποιοι αγώνες θα μπορούσαν να έχουν μεγαλύτερη προώθηση.
Παραδοσιακές πίστες της Formula1, όπως το Σίλβερστοουν και η Μόντσα, αντιμετωπίζουν οικονομικά προβλήματα και τείνουν να χαθούν από το καλεντάρι της Formula1. Η βρετανική πίστα έχει συμβόλαιο μέχρι το 2026, όμως το μέλλον της είναι εξασφαλισμένο μόνο μέχρι το 2019, όπως έχουν πει οι υπεύθυνοι αυτής.
Από εκεί και πέρα, είναι όλα ανοιχτά, καθώς δεν αποκλείεται οι δύο πλευρές να σπάσουν το συμβόλαιο και να φύγει από το καλεντάρι το πιο ιστορικό σιρκουί, καθώς εκεί διεξήχθη το πρώτο Γκραν Πρι στην ιστορία του σπορ. Όσο για τη Μόντσα, οι ιθύνοντες της θρυλικής πίστας, που έχει… βαφτιστεί ως Ναός της Ταχύτητας, το… έσωσαν στο παρά πέντε και ανανέωσαν το συμβόλαιο μέχρι και το 2019.
Ωστόσο, φαίνεται πως υπάρχει λύση, αφού ο Σον Μπράτσις πιστεύει ότι αυτοί οι αγώνες θέλουν μεγαλύτερη προώθηση. Ο νέος επικεφαλής των εμπορικών δικαιωμάτων του αθλήματος θεωρεί ότι θα πρέπει να δοθεί μεγαλύτερη βάση σε αυτά τα δύο Γκραν Πρι, καθώς αποτελούν τα δύο πιο σημαντικά του αγωνιστικού προγράμματος.
Έτσι, λοιπόν, φαίνεται ότι η Liberty Media έχει σκοπό να διατηρήσει στην F1 τις ιστορικές πίστες, τη στιγμή που ο Μπέρνι Έκλεστοουν έδειχνε να μη νοιάζεται και τόσο, με δεδομένο ότι στην Ιταλία έβλεπε ως εναλλακτική την Ίμολα και δε καθόταν να συζητήσει με τους ανθρώπους του Σίλβερστοουν, ώστε να βρει μία λύση.