Στον Γερμανό κατασκευαστή πιστεύουν πως η τεχνολογία one-pedal δεν είναι τόσο αποδοτική και προτείνουν έναν άλλο τρόπο.
Πολλά ηλεκτρικά μοντέλα σήμερα διαθέτουν την τεχνολογία one-pedal, κάτι που σημαίνει πως το ηλεκτρικό μοτέρ λειτουργεί ως γεννήτρια από τη στιγμή που το πόδι τραβιέται από το γκάζι. Εκείνη τη στιγμή, το αυτοκίνητο επιβραδύνει, στέλνει την ενέργεια που ανακτάται στην μπαταρία, αυξάνοντας την αυτονομία, δίχως το όχημα να χρειαστεί φόρτιση. Όμως, στην Porsche και πιο συγκεκριμένα στην Taycan, ισχυρίζονται πως υπάρχει ένας αποδοτικότερος τρόπος για να οδηγηθεί ένα EV, καταφέρνοντας να μειώσουν τις επισκέψεις στο συνεργείο.
Όταν το αυτοκίνητο διατηρεί μια σταθερή ταχύτητα, τα ηλεκτρικά μοτέρ αποδεσμεύονται, επιτρέποντάς του να χρησιμοποιεί ελάχιστη ποσότητα ενέργειας. Ως εκ τούτου, αυτή η φυσική διαδικασία δίνει το ελεύθερο στο όχημα να συνεχίσει την πορεία του δίχως να χρειάζεται πολλή ισχύ. Έτσι, διατηρείται η κινητική ενέργεια στο αυτοκίνητο, εν αντιθέσει με την τεχνολογία one-pedal, σύμφωνα με την οποία, πρώτα ανακτάται και μετά χρησιμοποιείται η ενέργεια προς όφελος του οχήματος.
Η συγκεκριμένη προσέγγιση αποδεικνύεται ξεκάθαρα στο χαρτοφυλάκιο της Porsche, καθώς ούτε η Taycan ούτε η Macan δεν έχουν στην γκάμα τους την τεχνολογία one-pedal, κάνοντας την οδήγηση να μοιάζει περισσότερο με την αντίστοιχη ενός συμβατικού, που όλοι έχουν συνηθίσει τόσα χρόνια, παρά με αυτή ενός ηλεκτρικού. Με όλα τα παραπάνω κατά νου, η ανάκτηση ενέργειας μέσω πέδησης παραμένει το μεγάλο «όπλο» της Taycan. Στην πραγματικότητα, η Porsche σημειώνει πως έως το 90% της καθημερινής χρήσης του φρένου, μπορεί να γίνει μέσω των ηλεκτρικών μοτέρ, δίχως να ασκείται πίεση στο υδραυλικό σύστημα πέδησης. Αυτό χρησιμοποιείται συνήθως σε ταχύτητες κάτω των 5χλμ./ώρα, όταν δηλαδή τα ηλεκτρικά μοτέρ δεν ασκούν τόσο μεγάλα επίπεδα πέδησης, αλλά και όταν απαιτείται πλήρης ισχύ πέδησης.
Στις υψηλότερες ταχύτητες, όμως, μια Porsche Taycan Turbo S μπορεί να παράγει ηλεκτρική ισχύ 290kW κατά τη διάρκεια του φρεναρίσματος, αρκετή για να δώσει τη δυνατότητα στην μπαταρία να αυξήσει την αυτονομία της περίπου 0.7 χιλιόμετρα, μόλις μετά από 2δλ. επιβράδυνσης. Ακόμα ένα συν της χρήσης του ηλεκτρικού φρεναρίσματος, είναι η μείωση φθοράς του υδραυλικού συστήματος πέδησης, που σπανίως εμπλέκεται σε τέτοιες περιπτώσεις, κάτι που σημαίνει πως τόσο οι δίσκοι όσο και τα τακάκια, απαιτούν λιγότερη συντήρηση. Επομένως, ο κάτοχος που οδηγεί έτσι ένα EV θα βλέπει τις επισκέψεις του στο συνεργείο για την αντικατάσταση των δίσκων και των τακακιών, να μειώνονται σε συχνότητα, συγκριτικά με έναν κάτοχο ενός αυτοκινήτου με κινητήρα εσωτερικής καύσης.