Ο Τότο Βολφ έχει βάλει πωλητήριο στη Ferrari F40 του και προφανώς δεν θα χρειαστεί πολύς καιρός προκειμένου να την αποχωριστεί.
Πρόκειται για ένα από τα πιο αναγνωρίσιμα supercars όλων των εποχών. Μόνο και μόνο η εμφάνισή της την καθιστά το supercar των supercars και μπορεί να υπολείπεται των σημερινών, αλλά τότε αποτελούσε το… άγιο δισκοπότηρο των αυτοκινήτων υψηλών επιδόσεων. Σύμφωνα με τα νεότερα στοιχεία, το όχημα διαθέτει το Ferrari Red Book Classiche, κάτι που σημαίνει πως είναι αυθεντικό, έχοντας το «μαμά» σασί, πάνελ, κινητήρα και κιβώτιο.
Τα χιλιόμετρα που έχει συμπληρώσει στο κοντέρ του είναι μόλις 5.500 και προφανώς δεν θα αργήσει να βρει αγοραστή. Να σημειωθεί πως ο Βολφ, διευθυντής της αγωνιστικής ομάδας της Mercedes στη Formula 1 συνεχίζει να αποχωρίζεται τη συλλογή από Ferrari που κατέχει, καθώς εδώ και έναν χρόνο έχει αρχίσει το άδειασμα του γκαράζ του. Πρωτύτερα πούλησε μια 2003 Ferrari Enzo, αλλά και μια LaFerrari Aperta, την cabrio έκδοση δηλαδή της LaFerrari.
Σχετικά με την F40, παρουσιάστηκε το 1987, παίρνοντας τον τίτλο του ταχύτερου αυτοκινήτου παραγωγής έως τότε, από την Porsche 969, που είχε βγει στην παραγωγή το 1986. Ο κινητήρας που διαθέτει είναι ένας 2.9 λίτρων, V8 turbo βενζίνης με ισχύ 471 ίππων και 577Nm ροπή. Το ελαφρύ αμάξωμα των 1.100 κιλών επιτάχυνε στο 0-100χλμ./ώρα σε 4.1δλ., ενώ η τελική άγγιζε τα 324χλμ./ώρα. Ήταν το πιο γρήγορο τότε και το πρώτο που ξεπερνούσε το όριο των 320χλμ./ώρα. Η 959 έφτανε τα 318χλμ./ώρα.