Μια ολοκληρωτικά νέα τηλεοπτική εικόνα και μεγαλύτερη εμπλοκή των θεατών υπόσχεται η Liberty Media για το 2018.
Ως δοκιμαστική κρίνεται η χρονιά που ολοκληρώθηκε για την Formula 1 και το «άνοιγμα» που έκανε στα social media. Η θεαματική αύξηση που παρουσίασε στο προηγούμενο πρωτάθλημα ήταν μόνο η αρχή για την Liberty Media την εταιρεία που ανέλαβε τη διαχείριση του πρωταθλήματος από το 2017.
Τα παραπάνω επιβεβαίωσε πρόσφατα ο διευθυντής της McLaren Ζακ Μπράουν ο οποίος επεσήμανε ότι υπάρχει μια σαφής και μεγάλη έμφαση στην ψηφιακή εποχή. «Για την νέα χρονιά υπάρχουν και άλλα νέα πράγματα, όπως μια καινούρια εφαρμογή για την F1, streaming των αγώνων και καινούρια γραφικά που θα μεταμορφώσουν την εικόνα προβολής του πρωταθλήματος», ήταν τα λόγια του Μπράουν, ο οποίος συμπλήρωσε ότι θα δούμε σημαντικές αλλαγές συνολικά, όχι μόνο στην τηλεοπτική προβολή αλλά και στην εμπλοκή των θεατών που θα παρακολουθούν τους αγώνες από κοντά. Αυτό είναι κάτι που θα αποδώσει για την Formula 1 όπως θεωρεί τουλάχιστον ο Μπράουν και κυρίως θα προσελκύσει πιο νεανικό κοινό και θεατές που δεν παρακολουθούσαν μέχρι τώρα.