Το… διαστημικό Lexus LM είναι μεγάλο σε όλα του, μπορεί να χαρακτηριστεί… άρμα μάχης και δεν λείπει καθόλου η πολυτέλεια.
Η Lexus παρουσίασε στο Σαλόνι Αυτοκινήτου της Σαγκάης το LM (Luxury Mover) minivan, που μόνο… minivan δεν είναι. Πρόκειται για τη δεύτερη γενιά του και θα διατεθεί σε όλες τις αγορές του κόσμου, εκτός της Βορείου Αμερικής προς ώρας. Είναι ελαφρώς μεγαλύτερο από αυτό της πρώτης γενιάς και διαθέτει design που προσελκύει τα βλέμματα. Εμπρός δεσπόζει η τεράστια γρίλια στο χρώμα του αμαξώματος, η οποία δείχνει να ενώνεται οπτικά. Στα πλευρά, δημιουργούνται διάφορες αποχρώσεις που προσδίδουν βάθος, ενώ πίσω, τα φώτα έχουν σχήμα στιλ χαμόγελου.
Εντός καμπίνας, όμως, συμβαίνουν πράγματα και θαύματα. Κατ’ αρχάς να αναφερθεί πως διατίθεται με δύο ή τρεις σειρές καθισμάτων, με την τελευταία έκδοση να μπορεί να φιλοξενήσει έξι ή επτά άτομα. Όμως, η έκδοση που κλέβει την παράσταση είναι αυτή των δύο σειρών. Πρόκειται για έναν απίστευτο θάλαμο επιβατών για τους πίσω επιβαίνοντες, οι οποίοι έχουν στη διάθεσή τους ευκολίες που συναντά κανείς είτε σε γιοτ είτε σε αεροπλάνο. Το διαχωριστικό της καμπίνας διαθέτει δύο στάδια φιμέ τζαμιών, ενώ έχει τοποθετηθεί και μια οθόνη 48 ιντσών, που σε συνδυασμό με το ηχοσύστημα Mark Levinson 3D Surround 23 ηχείων, δημιουργούν ατμόσφαιρα κινηματογράφου.
Τα καθίσματα έχουν σχεδιαστεί με τέτοιον τρόπο που οι δονήσεις από το οδόστρωμα μειώνονται, χάρη και στην ειδική κατασκευή των μαξιλαριών. Διατίθενται ενσωματωμένα δερμάτινα τραπεζάκια, θερμαινόμενα υποβραχιόνια και σύστημα LATCH για περισσότερη ασφάλεια. Επιπροσθέτως, έχει τοποθετηθεί ψυγείο, θήκη για ομπρέλες, πλευρικές κουρτίνες, κεντρική κονσόλα με αποθηκευτικό χώρο, με τον αντίστοιχο για τα πόδια να είναι πραγματικά πάρα πολύ μεγάλος. Οι ατμοσφαιρικές αποχρώσεις είναι 64, ενώ το σύστημα Lexus Rear Climate Concierge ρυθμίζει τον κλιματισμό, τα αλεξήλια, τον φωτισμό και τη θέση των καθισμάτων.
Ο κλιματισμός ρυθμίζεται αυτόματα μέσω του Warmth-Sensing IR Matrix Sensor που ελέγχει τη θερμοκρασία στα παράθυρα, στις ταπετσαρίες και την οροφή, παίρνοντας τις απαραίτητες πληροφορίες, με τις ρυθμίσεις των θέσεων και όλων των υπολοίπων να αλλάζουν μέσω διακοπτών στην κονσόλα και τα υποβραχιόνια.
Δύο κινητήρες θα το συνοδεύουν και αμφότεροι είναι υβριδικοί. Ο ένας έχει χωρητικότητα 2.4 λίτρων, 4κύλινδρος με turbo και ο άλλος 2.5 λίτρων, 4κύλινδρος επίσης.