Προσπαθώντας να γίνει ακόμα πιο θελκτική προς τους πελάτες της, η Volkswagen έχει καταστρώσει μερικά πολύ ενδιαφέροντα πλάνα.
Η Volkswagen ετοιμάζεται για την ανανέωση της όγδοης γενιάς του πετυχημένου Golf, αλλά στον ορίζοντα έχει αρχίσει να αχνοφαίνεται ένα αμιγώς ηλεκτρικό μοντέλο, το οποίο ενδέχεται να ονομαστεί κι αυτό Golf ή τουλάχιστον να έχει και τη λέξη Golf στην ονομασία του. Μάλιστα, έχει γίνει γνωστό πως ένα concept θα παρουσιαστεί φέτος τον Μάρτιο ως hatchback και θα ακολουθήσει τον Μάιο η έκδοση GTI, πριν το 2025 πάρει τον δρόμο της παραγωγής. Ενώ το επερχόμενο ηλεκτρικό αυτοκίνητο είχε λάβει την ονομασία ID.2, το αγγλικό Autocar υποστηρίζει πως θα φέρει την ονομασία Golf. Το νέο μοντέλο, το οποίο θα παράγεται μαζί με το Golf με τους συμβατικούς κινητήρες για μερικά χρόνια, ίσως ονομαστεί ID.Golf.
Τα παραπάνω φαίνεται να ενισχύονται από το γεγονός πως το σχετικά τετραγωνισμένο 2021 VW ID.Life concept θα ανασχεδιαστεί ολοκληρωτικά, καθώς δεν έτυχε θερμής υποδοχής από το κοινό. Ως εκ τούτου, ο πρώην σχεδιαστής της Bentley, Αντρέας Μιντ, που πρόσφατα αντικατέστησε τον Γιόζεφ Καμπάν στη θέση της αρχισχεδιαστή στη Volkswagen, θα έχει αρκετή δουλειά. Λέγεται πως το εξωτερικό design θα είναι εμπνευσμένο από το Golf IV και όχι από την υπάρχουσα γραμμή της οικογένειας ID.
Το Golf EV κατά τα λεγόμενα, θα έχει μήκος περίπου 4.250χλστ., πιο μακρύ από το συμβατικό Polo και πολύ κοντά στα 4.261χλστ. του ηλεκτρικού ID.3, που θα λάβει κι αυτό φέτος facelift. Προς σύγκριση, η όγδοη γενιά του Golf έχει μήκος 4.284χλστ. Ενδιαφέρον έχει εν συνεχεία πως η VW δεν θα επιλέξει το συνθετικό GTX που συνοδεύει τα ηλεκτρικά αυτοκίνητα επιδόσεών της, αλλά θα ακολουθήσει το πετυχημένο GTI. Σε αυτή την περίπτωση, το ID.Golf θα σχετίζεται μηχανικά με το Cupra UrbanRebel και θα τοποθετηθεί κάτω από το κορυφαίο R. Περισσότερα, στο Worthese GTI (18 Μαΐου), όπου εκεί ίσως αποκαλυφθούν τα νεότερα σχέδια των Γερμανών.