Θα πει κανείς ότι ακόμα είμαστε στις χειμερινές δοκιμές εξέλιξης, αλλά αυτό που κάνει η Ferrari ειλικρινά… δεν υπάρχει! Ότι τα φετινά μονοθέσια θα ήταν πιο γρήγορα το περιμέναμε, ότι θα γινόταν ρεκόρ χρόνων σε δοκιμές από ημέρα σε ημέρα, όμως, δύσκολα θα ήταν στις προβλέψεις ακόμα και του πιο αισιόδοξου οπαδού ή μπούκερ.
Η Scuderia έχει πολλά χρόνια να στείλει θετικά μηνύματα ενόψει της πρεμιέρας και φέτος το κάνει και με το παραπάνω! Αυτό διότι τα πάει εξαιρετικά στα δύο σκέλη των δοκιμών της Βαρκελώνης και θα μπορέσει να πετύχει μεγάλα πράγματα, εφόσον συνεχίσει στον ίδιο ρυθμό, δεν επαναλάβει τα πολλά λάθη του παρελθόντος και δεν παρατήσει την εξέλιξη του μονοθεσίου.
Μετά, λοιπόν, το χθεσινό ρεκόρ του Σεμπάστιαν Φέτελ, ήταν θέμα χρόνου να… σπάσει το 1:19.0 και αυτό έγινε το πρωί της Παρασκευής (10/3), που είναι η τελευταία μέρα των δοκιμών πριν την πρεμιέρα του πρωταθλήματος. Το μονοθέσιο που σημείωσε το νέο ρεκόρ ήταν και πάλι κόκκινο, με τον Κίμι Ραϊκόνεν να είναι αυτή τη φορά στο τιμόνι και να γράφει 1:18.634.
Μάλιστα, ο Iceman ήταν ο μοναδικός που… έπεσε κάτω από το 1:19.0, με τον Μαξ Φερστάπεν να είναι δεύτερος στα 8 δεύτερα από τον Φινλανδό. Πίσω από τον Ολλανδό ήταν άλλοι τέσσερις πιλότοι, οι οποίοι έκαναν χρόνο κάτω από το 1:20.0, τη στιγμή που είχαν μεταξύ τους διαφορά μόλις 48 χιλιοστά.
Ο λόγος για τους Κάρλος Σάινθ, Βαλτέρι Μπότας και Νίκο Χούλκενμπεργκ, που ήταν στο 1.2 από τον Ραϊκόνεν. Από εκεί και πέρα, τη δεκάδα αυτή τη στιγμή συμπληρώνουν οι Σέρχιο Πέρεζ, Λανς Στρολ, Ρομάν Γκροζάν, Μάρκους Έρικσον και Φερνάντο Αλόνσο. Ωστόσο, και πάλι τα πράγματα δεν ήταν… ρόδινα για τη McLaren, με τον Ισπανό να γράφει μόνο 19 γύρους.
Βέβαια, και η Haas αντιμετώπισε προβλήματα, καθώς στη δεύτερη διακοπή ο Ρομάν Γκροζάν, ο οποίος κατέληξε στο χώμα στην πρώτη φορά που είδαμε σήμερα κόκκινες σημαίες, ακινητοποίησε το μονοθέσιό του στην πίστα. Έτσι, απομένει και η απογευματινή περίοδος για να ολοκληρωθούν οι φετινές δοκιμές και να μπούμε στην τελική ευθεία για την πρεμιέρα της Αυστραλίας.
Θα καταφέρει, λοιπόν, η Ferrari να σπάσει την κυριαρχία της Mercedes ή τα «ασημί βέλη» κάτι κρύβουν και θα το εμφανίσουν αργότερα «πετώντας» παράλληλα το… μπαλάκι στη Scuderia ότι είναι το φαβορί;