Το «Ράλι των θεών», όπως πολύ εύστοχα έχει χαρακτηριστεί το Ράλι Ακρόπολις, έμεινε πολύ καιρό μακριά από τη θέση που του αξίζει, στο προσκήνιο των διεθνών αγώνων αυτοκινήτου όμως μετά από 8 χρόνια επέστρεψε στην Ελλάδα και η χθεσινή εκκίνηση κάτω από τον ιερό βράχο της Ακρόπολης, ήταν πραγματικά εντυπωσιακή συγκεντρωντας θετικά σχόλια απο όλο το κόσμο.
Συνολικά μιλάμε για τέσσερις απολαυστικές ημέρες όπου αγωνιζόμενοι, ομάδες, εκπρόσωποι Τύπου και θεατές θα ζήσουν τη μοναδική εμπειρία του εμβληματικού αγώνα, που για την επιστροφή του στο ημερολόγιο της FIA σχεδιάστηκε βάσει των χαρακτηριστικών που τον έχουν αναδείξει σε έναν από τους σπουδαιότερους του είδους: απαιτητικός, με μια διαδρομή σχεδόν 300 αγωνιστικών χιλιομέτρων, σκληρός, με Ειδικές Διαδρομές που φημίζονται για τον δύσκολο χαρακτήρα τους, έτοιμος να «ταξιδέψει» μοναδικές εικόνες της Ελλάδας σε όλο τον κόσμο, με έναν σχεδιασμό που θα φέρει κάθε εμπλεκόμενο από το κέντρο της Αθήνας μέχρι την Πελοπόννησο και τη Στερεά Ελλάδα.
Μετά την εντυπωσιακή εκκίνηση, πραγματοποιήθηκε η 1η Ε.Δ. στην καρδιά της Αθήνας, στην πλατεία Συντάγματος, προσφέροντας θέαμα στους φίλους του αθλήματος.
Ο φημισμένος αγώνας ξεκίνησε το απόγευμα της Πέμπτης στο κέντρο της Αθήνας και από σήμερα νωρίς το πρωί, έχει μεταφερθεί στην Κορινθία, και ειδικότερα προς τη βραβευμένη από το κοινό του WRC ειδική διαδρομή Άγιοι Θεόδωροι και Λουτράκι. Η συνέχεια θα δοθεί στις Ε.Δ. Θήβα και Ελάτεια που θα ολοκληρώσουν την 1η μέρα του αγώνα.
Οι επόμενες δύο ημέρες θα αποτελέσουν αποκλειστικά «υπόθεση» της κεντρικής Ελλάδας, με τη σκυτάλη πλέον να παίρνουν κάποιες ειδικές διαδρομές ταυτόσημες του αγώνα, όπως είναι η Παύλιανη, οι Βωξίτες και το Ελευθεροχώρι το Σάββατο 11 Σεπτεμβρίου.
Η επιστροφή του Ράλι Ακρόπολις στο WRC θα ολοκληρωθεί πανηγυρικά την Κυριακή με την διεξαγωγή για πρώτη φορά στη σύγχρονη ιστορία του αγώνα της Ε.Δ. Ταρζάν!
ΟΙ 48 ΜΟΝΟΜΑΧΟΙ ΣΤΗ ΓΡΑΜΜΗ ΕΚΚΙΝΗΣΗΣ
Η χωμάτινη αρένα είναι γεμάτη με εντυπωσιακούς μονομάχους. Το ΕΚΟ Ράλλυ Ακρόπολις, ένατος γύρος του WRC για το 2021, συγκέντρωσε 55 συμμετοχές από τους οποίους τελικά όμως οι 48 πήραν θέση τη γραμμή εκκίνησης, με τη σχετική λίστα να διακρίνεται για την ποιότητα των πληρωμάτων.
Οι εργοστασιακές ομάδες των Toyota, Hyundai και M-Sport Ford αναμένονται πάνοπλες στη χώρα μας, τη στιγμή που και στις κατηγορίες WRC2 και WRC3 συναντάμε όλους τους διεκδικητές των σχετικών τίτλων. Παράλληλα, κορυφαία ελληνικά πληρώματα όπως είναι οι Αθανασούλας- Ζακχαίος, που για την επιστροφή τους στον αγώνα εξασφάλισαν ένα ολοκαίνουργιο Hyundai i20 N (ίδιων προδιαγραφών με αυτό του Oliver Solberg), αλλά και οι Χατζητσοπάνης- Πετρόπουλος, που επιστρέφουν στη δράση με ένα τελευταίων προδιαγραφών Ford Fiesta Rally2, θα μετρήσουν τις δυνάμεις τους στον διεθνή ανταγωνισμό.
ΑΥΓΕΝΑΚΗΣ: «ΘΑ ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΟΥΜΕ ΤΟΝ ΚΟΡΥΦΑΙΟ ΑΓΩΝΑ ΤΟΥ ΘΕΣΜΟΥ»
«Το Ράλλυ Ακρόπολις αποτελεί ένα σπουδαίο κεφάλαιο στην ιστορία του WRC -ιδρυτικός αγώνας του θεσμού από το 1973- και εκτιμούμε την τεράστια δέσμευση της ελληνικής κυβέρνησης να το επαναφέρει στον κορυφαίο θεσμό αγώνων ράλι. Καλώς ορίσατε!», τόνισε ο κ. Ζίμπελ μολις ανακοινώσε την ένταξη του Ραλι Ακροπολις στο παγκόσμιο καλεντάρι αντί της Χιλής που βγήκε εκτός λόγω της πανδημίας.
Ο υφυπουργός Αθλητισμού, από την πλευρά του, δήλωσε: «Η συμφωνία αυτή εντάσσει το Ράλλυ Ακρόπολις εκεί που πραγματικά ανήκει. Έχουμε κάνει μεγάλη προσπάθεια ώστε να οργανώσουμε τον κορυφαίο αγώνα του θεσμού, μια προσπάθεια που απαιτεί τη συστράτευση όλων των δυνάμεων του μηχανοκίνητου αθλητισμού στη χώρα μας».
Ο ΟΖΙΕ ΝΙΚΗΤΗΣ ΣΤΗΝ 1Η ΕΙΔΙΚΗ
Στην εκκίνηση του πρόσφερε στο ελληνικό κοινό μια μίνι-ειδική στους δρόμους της Αθήνας γύρω από την πλατεία Συντάγματος σήμερα (Πέμπτη) το βράδυ. Ο Σεμπαστιάν Οζιέ (Toyota) βγήκε νικητής από αυτή την πρώτη ειδική, μήκους μόλις 980μ. που διεξήχθη σε άσφαλτο, σε αντίθεση με τον υπόλοιπο αγώνα, που θα διεξαχθεί σε χώμα και χαλίκι.